Wednesday, April 6, 2011

DI SAAT UMMI 'DOWN'

Angah di masukkan ke wad 5, Hospital Bukit Mertajam dari 29 Mac 2011 hingga 4 April 2011.Di saat itu, ummi sangat- sangat 'down'.

Buat keluarga ummi,mertua ummi yang turut membantu ummi menjaga angah di wad, ipar duai ummi.Semua banyak memberi kata- kata semangat buat ummi.Juga kepada teman- teman sejati ummi yang banyak memberi dorongan dan semangat.Terima kasih buat semua.Di saat inilah ummi dapat mengenal yang mana teman sejati ummi.

Juga buat nurse- nurse wad 5, Hospital Bukit Mertajam terima kasih atas layanan baik dari kalian semua.Terutama buat nurse yang bernama Hawa, sama- sama berzikir dengan ummi dan angah di saat memujuk angah di waktu proses mengambil darah.Hanya Allah yang dapat membalas jasa baik kalian.Layanan kalian semua sangat berbeza berbanding pengalaman ummi yang lepas.

Terima kasih buat kak Yati, doktor Norziana (mama kepada Husna),nenek kepada Ain,Yati, Ida, ibu kepada Airil Ikhwan.Pengalaman bersama kalian di dalam wad 5, insyaAllah akan ummi ingat sampai bila- bila.

TERIMA KASIH SEMUA.

1 comment:

  1. Asalamualaikum.

    Semoga Angah cepat sembuh dari sakit yang dialaminya, Insya Allah.

    Semoga Aishah terus tabah dalam menghadapi segala ujian yang mendatang. Insya Allah

    ReplyDelete

CERITA LAIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...