Monday, May 23, 2011

HATI INI SAKIT

Kisah ini adalah sinambungan dari entri http://ummidanayah.blogspot.com/2011/02/kadang-kadang-ummi-tak-faham.html

Tadi ummi ada menelefon orang yang dimaksudkan.Bertujuan untuk menjemput orang tersebut ke majlis kesyukuran yang akan ummi adakan pada hari Sabtu ini.Niat ummi hanya satu "buang yang keruh, ambil yang jernih" tapi dua kali ummi menelefon dan lgsung tidak di jawab.Akhirnya ummi hanya sekadar sms sahaja.

Kemudian terus ummi sms kepada suaminya untuk menyatakan tentang sms tersebut dan minta suaminya khabarkan tentang majlis tersebut kepadanya.

Ummi mendapat balasan sms dari suaminya menyatakan mereka berada di kilnik untuk mendapatkan rawatan buat anak mereka.Ummi akur dan sekadar membalas sms tersebut, namun hati ini sakit.Terlalu sakit.

Entahlaaaahhhhhhhhhhh
Hanya Allah yang mengetahui siapa yang benar dan siapa yang salah dalam perkara ini....Dan memang ummi akui ummi bukanlah yang terbaik.Terlalu mudah hati ini terguris.Terlalu mudah hati ini pedih.Moga Allah ampunkan semua dosa- dosa ummi dan Allah sejukkan hati ummi ini.

susah sangat ke nak menjawab panggilan sekali pun dalam klinik @ sengaja tidak mahu menjawab.Jawapannya hanya ada pada orang tersebut.

No comments:

Post a Comment

CERITA LAIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...