Wednesday, July 21, 2010

ADAKAH UMMI LAYAK?

hmmmm tengok pada tajuk entri ummi kali ni mmg lain macam skt.
sebenarnya pagi ni rakan pejabat ummi bawa borang untuk kenaikan ke jawatan N22......
tahun ni insyaAllah genap 8thn ummi berkhidmat sebagai pembantu tadbir perkeranian operasi(N17).jadi ummi telah memenuhi salah satu syarat.syarat yg kedua Penilaian Tahap Kecekapan (PTK) haruslah mendapat 3 untuk paper umum dan khusus.itu jg sudah berjaya ummi capai.....namun bila tengok syarat yg ketiga ummi terus xjadi nk apply.... sebabnya penilaian prestasi haruslah 85% ke atas utk tiga thn sebelum ni.....bila pikir2kan rasanya ummi xlayak.

dengan hasil kerja yang ummi sendiri rasa ummi xlayak...jadi biarlah ummi mengalah dari mengisi borang tersebut dan ummi berikan kepada kakak di pejabat tanah sps ni yang ummi rasa jauh lebih layak dari ummi.semoga selepas ni ummi dapat meningkatkan prestasi kerja ummi.terima kasih kepada rakan2 pejabat tanah sps yg byk memberikan semangat buat ummi.namun ini keputusan yang ummi ambil.insyaAllah tahun2 mendatang ummi cuba "apply" untuk jawatan itu.

nota:
pada bob,nazri,effi,kak nora,kak ina,kak ani dan en rahman....pada "seseorang" yang telah patahkan semangat ummi, tq jg sebab sedarkan ummi tentang hakikat diri.

2 comments:

  1. Asalamualaikum.....

    Memang Aisyah layak pun.......

    Tak apa lain kali isi je borang tu...

    ReplyDelete
  2. aik naper kak ct x isi borg tue..try ler..maner tau kot2 der rezeki..insyallah..!!

    ReplyDelete

CERITA LAIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...