Friday, February 5, 2010

~BeRSeRaBuT~

Kenapa kebelakangan ini hatiku tidak tenang.terlalu banyak masalah dan perkara yang perlu aku fikirkan.mungkin juga aku dah kurang bergantung pada Allah............tapi aku bersyukur sangat2.Bila aku dalam keadaan begini aku akan lebih dekat dan lebih banyak bergantung pada Allah.Namun apakah aku hanya bergantung pada Allah dalam waktu susahku sahaja?

Ya Allah bantulah aku dalam menghadapi situasi sebegini.dan berilah aku kekuatan untuk memperbaiki segala kelemahan diriku dan jadikan aku seorang hamba yang sentiasa syukur dengan nikmatMu.

Semoga proses untuk memasuki ***** baru kami akan dipercepatkan dan dipermudahkan.Semoga dengan ***** ini akan memberikan aku kekuatan untuk terus berusaha memperbaiki kelemahanku.Jadikanlah ***** ini sebagai syurga dunia buatku,suamiku dan anak- anak ku.amin

No comments:

Post a Comment

CERITA LAIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...